Кошик
712 відгуків
+380 (98) 607-25-87
Авто Точка
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін всіх товарів належної та неналежної якості можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно. Умови повернення для товарів належної та неналежної якості. Окрім товарів, які були у використанні, згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» . У яких ситуаціях я можу повернути товар? Ви можете повернути новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів з моменту купівлі. Можна повернути товар, якщо: при огляді нового товару вам не підійшов колір або розмір; товар не такий, як ви очікували; товар не відповідає опису або фото; товар неналежної якості. Важливо! Товар не має втратити товарний вигляд. Має бути збережено упаковку, товарний чек (або видаткову накладну), гарантійний талон. Яка вартість доставки товару при поверненні? Ви можете повернути та обміняти товари належної та неналежної якості товар «Новою поштою. При поверненні товару протягом 14 днів з моменту купівлі вартість відправки оплачує клієнт. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціночної вартості товару. Ви можете повернути товар належної та неналежної якості за адресою: вул. Яремчука 64, Шепетовка, Україна. У такому разі гроші вам будуть повернуті готівкою або на банківську картку одразу. Звертаємо Вашу увагу на те, що наша компанія перевіряє товар перед відправкою та страхує його на повну вартість. Вас просимо Обов'язково за будь-якого способу оплати: повна оплата за товар або післяплата – приділити 5-10 хвилин свого часу на пошті, і перевірити товар. Оскільки йде доставка, транспортування – товар має бути Вами оглянутий та перевірений на пошті, обов'язково (пам'ятайте, пред'явити поштою претензію Ви можете ТІЛЬКИ з відділення пошти). При отриманні товарів у відділенні транспортної компанії обов'язково перевіряйте його на наявність пошкоджень у присутності представників цієї компанії, оскільки перед відправкою ми ретельно перевіряємо весь товар на наявність пошкоджень та страхуємо товар, що відправляється. У разі виявлення пошкоджень у відділенні транспортної компанії складайте акт (у присутності співробітника пошти). На пошті оформляєте відмову, фото пошкоджень надсилайте нам на вайбер +380 (68) 474-04-24

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner